سیستم عامل های گنو

طبقه بندی موضوعی

ویدئوهای اموزشی برای نرم‌افزار‌های اپن سورس

پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۸ ب.ظ | علی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ | ۰ نظر

خب، مشکل اصلی یعنی منابع که جای اون توی دنیای اپن سورس خیلی خالیه.

نرم‌افزار عالی پیدا میکنی نمیدونی چطوری باید استعمالش کنی...!؟

خوردنیه پوشیدنیه...

اینجا قصد داریم واسه هر نرم‌افزاری بصورت جدا گانه لینک بزارم.
Blender:
بلندر نرم‌افزار اپن سورسیه که با پایتون نوشته شده  و کار اون طراحی سه بعدی 3D و اصلا اونو دست کم نگیرین....
این نرم افزار تونسته با اینکه مجانیه جاشو توی کارهای تجاری و شرکت‌های بزرگ واسه رندرینگ پیدا کنه.
اما لینک‌ها:
توی تخته سفید و توی اپارات ویدیو‌های خوبی در موردش پیدا میکنین.مخصوصا آقای آشوزوشت که زحمت بسیاری کشیدن و خودشو ویدئوی اموزیش بصورت فارسی تهیه کردن و توی هر دو سایت هم کانال دارن.
آشوزوشت در تخته سفید
آشوزوشت در آپارات
همچنین توی کانال خودم سعی کردم ویدئو‌های آموزشی رو جمع کنم.البته همه زبان اصلی هستن.
البته کسای دیگه‌ای هم هستن که توی همین دو سایت به ارائه ویدوئو هم زبان فارسی و اصلی میپردازن.
و blender art  هم که توی اپارات هم ویدئو‌هاش موجود سایت عالی داره. البته من زیاد ازش خوشم نیومد. چون داره از ویدئوها واسه فروش استفاده میکنه اما اگه می‌خواین بطور حرفه‌ای کار کنین ویدئوهاش عالیه.متاسفانه داره از ویدیوهایی که جامعه بلندر تهیه کرده سوء استفاده میکنن.
البته قیمت بسته آموزشیه خیلی زیاد هم نیست... 200هزارتومن البته روی هارد ارسال میشه
یا هارد رو میفرستین، میفرستن واستون یا یه هارد انتخاب میکنین از تو دیجی-کالا و براتون هر دوشو میفرستن.
البته هر قسمت به صورت جداگانه هم به فروش میرسه  و مشکل اینجاست که حتما باید ۳۰ تومنی خرید کنین تا بفرستن.


krita:
چوم من KDE دارم خب به نسبت هم نرم‌افزارهام Qt بیس هستن.
این نرم‌افزار  با اینکه از زمان شروع توسعش زیاد نمیگذره اما تونسته رقباش رو شکست بده. و امکانات مهشری هم داره.اگه گرافیست هستین یا کلا با این جور چیزا حال میکنین توسیه می‌کنم امتحانش کنین.
ویدئوهاش توی کانال خودم موجوده.
به علاوه گروه" سیب رنگ" ۵۳ تا ویدئو توی آپارات گذاشته.

Qt:
اینم جزء فریم‌ورک های عالی هست و بر خلاف سایرین هم بیندینگ‌های زیادی داره و هم به صورت عالی و بدون واسطه روی خیلی از سخت‌افزار‌ها و سیتم‌عامل‌ها بالا میاد.
ویدئوهاش توی کانال خودم موجوده.

FreeCad:
این نرم‌افزار مهندسی هست که یه کد-معمولی، انالایزر، اسمبلر و ... داره. نرم‌افزار کاملیه.
ویدئوهاش توی کانال خودم موجوده.

آخرین بروزرسانی ۱۳۹۵/۱۰/۷

Kdenlive:
این نرم‌فزار ادیت ویدئو هست و امکانات خیلی عالیی داره بلندر هم در این زمنه خوبه اما این بهتر.اما اگه پایداری میخواین بلندر بهتره
ویدئوهاش توی کانال خودم موجوده.

Qucs:
این نرم‌افزار واسه شبیه سازی الکترونیک به کار میره و نرم افزار کاملیه بیشتر واسه انالیز فرکانس بالا و انتن به کار میره.
چندتا هم انجین داره.
اینم باز ویدئوهاش توی کانال خودم موجوده.

kicad:
این نرم‌افزار طراحی PCB هست و هم امکانات خوبی داره و هم لابرری خوبی داره.
اینم باز ویدئوهاش توی کانال خودم موجوده.

البته اگه تو شیراز هستین میتونین اینا رو بجای دانلود بیاین از من بگیرین.
  • علی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی